PROJEKTY

BMW F11 M550d 381Hp

BMW F11 M550d 381Hp

Stage 1 BMW F11 M550d 381Hp   BMW F11 M550D czyli najmocniejszy diesel BMW serii F. Pomiary serii trochę odbiegają od deklarowanej mocy nominalnej, lecz diagnostycznie bez jakichkolwiek zarzutów. Parametry zmierzone przed 353.1Hp 712.9Nm Parametry zmierzone po...

BMW F10 525d 204Hp

BMW F10 525d 204Hp

Stage 1 BMW F10 525d 204Hp   Indywidualne strojenie bardzo ładnej i zdrowej sztuki BMW F10 525 z okolic 2010r. Silnik o pojemności 3.0 i oznaczeniu N57 został fabrycznie programowo zdławiony do 204 koni 450 niutonometrów momentu obrotowego. Po modyfikacji można...

Audi Q5 8R 2.0 TDI 190 ps

Audi Q5 8R 2.0 TDI 190 ps

Stage 1 Audi Q58R 2.0 TDI 190 EDC17C64   Audi Q5 na sterowniku EDC17C64 z kierowcą waży prawie dwie tony, więc kawał ciężkiego kloca. Celem było ożywienie auta, które na dużych letnich kołach miało mało motywacji do żwawej jazdy. Wydaje mi się, że zadanie...

Audi A4 B8 2.0 TDI 143 ps

Audi A4 B8 2.0 TDI 143 ps

Stage 1 Audi A4B8 2.0 TDI EDC17CP14   Z wiekiem trochę wigoru zdołało jej już uciec, co widać na przebiegu wykresu seryjnego programu. Po modyfikacji samochód wygenerował 171.5HP i 370.5NM i osiągnął przyrosty rzędu 35.7HP i 54.8NM.  Posiadaczy takich...

Seat Leon 1.9 TDI ARL 150 ps

Seat Leon 1.9 TDI ARL 150 ps

Stage 1 Seat Leon 1.9 TDI ARL 150 ps   Leon 1.9 ARL z ubitą przepływką, która ograniczała dawkę paliwa na seryjnym sofcie. Zrobiony tzw. asmod czyli zmiana liczenia dawki paliwa po odczycie z przepływomierza na odczyt z map sensora + lekki soft, po jakimś czasie...

Citroen C5 2.0 HDI FAP 136 ps

Citroen C5 2.0 HDI FAP 136 ps

Stage 1 Citroen C5 2.0 HDI 136 ps fap DCM 3.4 Podchodziliśmy do modyfikacji dwa razy. Za pierwszym razem wyszło na jaw, że pojazd posiada problem ze strony układu paliwowego. Nagłe spadki ciśnienia paliwa po wysokiej stronie są niebezpieczne dla silnika więc najpierw...

BMW E65 730D 231 ps

BMW E65 730D 231 ps

Stage 1 BMW E65 3.0D EDC1631   Tej beemce trzeba było poświęcić dużo uwagi; wpadła wcześniej w ręce kogoś niekompetentnego, przez co ciągnęła za sobą kłęby dymu. W chiptuningu nie chodzi o to, kto wleje więcej paliwa, a o to żeby mod był zrobiony z głową....

BMW E61 520D LCI 163 ps

BMW E61 520D LCI 163 ps

Stage 1 BMW E61 2.0D LCI EDC17CP02 Bardzo ładny przyrost w szerokim zakresie obrotów silnika Posiadaczy takich pojazdów zapraszamy do kontaktu.Pozostałe projektyKONTAKT Siedliska 9A 37-705 Przemyśl 604 566 265 kontakt@carlabtuning.pl GODZINY OTWARCIA pon. - sob. 7–19...

Audi A3 8V 2.0 TDI 150 ps

Audi A3 8V 2.0 TDI 150 ps

Stage 1 Audi A3 8V 2.0 TDI 150 ps EDC17C74 Przyjemny i bezpieczny mod w bardzo ładnej A3 Posiadaczy takich pojazdów zapraszamy do kontaktu.Pozostałe projektyKONTAKT Siedliska 9A 37-705 Przemyśl 604 566 265 kontakt@carlabtuning.pl GODZINY OTWARCIA pon. - sob. 7–19...

Mitshubishi Outlander  140 ps

Mitshubishi Outlander 140 ps

Stage 1 Mitsubishi Outlander 140 ps 2011 EDC16U31 Podczas realizacji wyszło na jaw, że micu ma problem z układem doładowania. Średnica orurowania przy intercoolerze znacząco się zmniejszyła, na szczęście szybko udało się usunąć usterkę i samochód odjechał z wynikiem...

KONTAKT

Siedliska 9A
37-705 Przemyśl

604 566 265
kontakt@carlabtuning.pl

GODZINY OTWARCIA

pon. – sob. 7–19
niedziela nieczynne

W celu umówienia wizyty prosimy
o wcześniejszy kontakt z warsztatem.

CarLab

CarLab Łukasz Węgrzyn
Siedliska 9A
37-705 Przemyśl
NIP: 7952406606

CarLab Łukasz Węgrzyn

Siedliska 9A, k. Przemyśla
37-705 Przemyśl
pon. – sob. 7–19
niedziela nieczynne