
Stage 1 Citroen C5 2.0 HDI 136 ps fap DCM 3.4
Podchodziliśmy do modyfikacji dwa razy. Za pierwszym razem wyszło na jaw, że pojazd posiada problem ze strony układu paliwowego. Nagłe spadki ciśnienia paliwa po wysokiej stronie są niebezpieczne dla silnika więc najpierw usterkę należało usunąć. Diagnostyka jest najważniejszą częścią zabiegu podnoszenia mocy. Druga próba zakończyła się powodzeniem, przyrosty nie powalają i generalnie te samochody nie są demonami przyrostów aczkolwiek na pewno się podróżuje przyjemniej.
Posiadaczy takich pojazdów zapraszamy do kontaktu.
Pozostałe projekty
BMW F11 M550d 381Hp
Stage 1 BMW F11 M550d 381Hp BMW F11 M550D czyli najmocniejszy diesel BMW serii F. Pomiary serii trochę odbiegają od deklarowanej mocy nominalnej, lecz diagnostycznie bez jakichkolwiek zarzutów. Parametry zmierzone przed 353.1Hp 712.9Nm Parametry zmierzone po...
BMW F10 525d 204Hp
Stage 1 BMW F10 525d 204Hp Indywidualne strojenie bardzo ładnej i zdrowej sztuki BMW F10 525 z okolic 2010r. Silnik o pojemności 3.0 i oznaczeniu N57 został fabrycznie programowo zdławiony do 204 koni 450 niutonometrów momentu obrotowego. Po modyfikacji można...
Audi Q5 8R 2.0 TDI 190 ps
Stage 1 Audi Q58R 2.0 TDI 190 EDC17C64 Audi Q5 na sterowniku EDC17C64 z kierowcą waży prawie dwie tony, więc kawał ciężkiego kloca. Celem było ożywienie auta, które na dużych letnich kołach miało mało motywacji do żwawej jazdy. Wydaje mi się, że zadanie...
GODZINY OTWARCIA
pon. - sob. 7–19
niedziela nieczynne
W celu umówienia wizyty prosimy
o wcześniejszy kontakt z warsztatem.
CarLab
CarLab Łukasz Węgrzyn
Siedliska 9A
37-705 Przemyśl
NIP: 7952406606