Audi Q5 8R 2.0 TDI 190 ps

Stage 1 Audi Q58R 2.0 TDI 190 EDC17C64

 

Audi Q5 na sterowniku EDC17C64 z kierowcą waży prawie dwie tony, więc kawał ciężkiego kloca. Celem było ożywienie auta, które na dużych letnich kołach miało mało motywacji do żwawej jazdy. Wydaje mi się, że zadanie wykonane zostało dobrze. Przyrost 28.4HP i 56.2NM. Odczyt i zapis przez złącze OBD przy pomocy Autotuner.

 

Posiadaczy takich pojazdów zapraszamy do kontaktu.

Pozostałe projekty

BMW F11 M550d 381Hp

BMW F11 M550d 381Hp

Stage 1 BMW F11 M550d 381Hp   BMW F11 M550D czyli najmocniejszy diesel BMW serii F. Pomiary serii trochę odbiegają od deklarowanej mocy nominalnej, lecz diagnostycznie bez jakichkolwiek zarzutów. Parametry zmierzone przed 353.1Hp 712.9Nm Parametry zmierzone po...

BMW F10 525d 204Hp

BMW F10 525d 204Hp

Stage 1 BMW F10 525d 204Hp   Indywidualne strojenie bardzo ładnej i zdrowej sztuki BMW F10 525 z okolic 2010r. Silnik o pojemności 3.0 i oznaczeniu N57 został fabrycznie programowo zdławiony do 204 koni 450 niutonometrów momentu obrotowego. Po modyfikacji można...

Audi A4 B8 2.0 TDI 143 ps

Audi A4 B8 2.0 TDI 143 ps

Stage 1 Audi A4B8 2.0 TDI EDC17CP14   Z wiekiem trochę wigoru zdołało jej już uciec, co widać na przebiegu wykresu seryjnego programu. Po modyfikacji samochód wygenerował 171.5HP i 370.5NM i osiągnął przyrosty rzędu 35.7HP i 54.8NM.  Posiadaczy takich...

KONTAKT

Siedliska 9A
37-705 Przemyśl

604 566 265
kontakt@carlabtuning.pl

GODZINY OTWARCIA

pon. - sob. 7–19
niedziela nieczynne

W celu umówienia wizyty prosimy
o wcześniejszy kontakt z warsztatem.

CarLab

CarLab Łukasz Węgrzyn
Siedliska 9A
37-705 Przemyśl
NIP: 7952406606